Aktuelt, Nyheter, Næring

Fra i dag sender du all post og henvendelser som skal til landbruksavdelingen, til Os kommune

Os kommune tar over arkivansvaret for Felles landbruksavdeling fra 26.01.2024

• Etter en prosess med Arkivtilsynet og  mellom Holtålen, Røros og Os kommuner er det besluttet at Os kommune overtar arkivet for landbruksavdelingen.
  • 26. januar  går Os kommune over til nytt saksbehandlersystem. Samtidig iverksettes eget arkiv i Os for felles Landbruksavdeling Røros, Os, Holtålen kommuner. Dette medfører endringer i rutiner.
  • Vertskommunen Os blir ansvarlig for all post inn til Landbruksavdelingen.

Dette betyr at søknader, uttalelser og annet som skal behandles av landbruksavdelingen for Røros og Holtålen kommuner, sendes OS Postmottak postmottak@os.kommune.no enten som e-post eller som sikker sending.  Det skal ikke sendes direkte til saksbehandlerne.