Fellestjenester

Fellestjenester

Åpningstider telefon:

Mandag-fredag (hverdager): 10:00 – 14:00

Åpningstider for besøkende:

Mandag-fredag (hverdager): 09:00 -14:00

 

Timebestilling med saksbehandler: 

Du kan booke saksbehandler her!

 

Tlf.: 72 41 76 00

E-post: epost@holtalen.kommune.no 

Send sikker digital post til Holtålen kommune

 

Viktige telefonnummer/nødnummer

SIST OPPDATERT: 21.11. 2024 - 18:16

Fellestjenester i Holtålen kommune

Fellestjenester er en del av kommunens sentraladministrasjon, og står sentralt i utviklingen av fremtidige og gode offentlige tjenester.

Kommuneverten er publikums første møte med kommunen, og har som målsetting å gi innbyggere og andre den hjelpen de trenger i sitt møte med kommuneorganisasjonen.  Dette betyr å sørge for at publikum kommer i kontakt med den fagpersonen de har behov for.

Fellestjenester:

  • Sentralbord
  • Postmottak
  • Arkiv- og dokumentasjonsansvar
  • Salgs- og skjenkebevillinger
  • Politisk sekretariat
  • Hjemmeside og Facebook
  • Elements
  • Documaster
  • Valg
  • Informasjonsskjerm

Informasjon om offentlig postliste:

Postlista inneholder all utgående og inngående korrespondanse mellom kommunen og eksterne aktører/innbyggere de 3 siste månedene.

Postlista til Holtålen kommune finner du her: Offentlig postliste

Dokumenter som ikke er unntatt offentlighet ligger allerede ute på postlista og du trenger ikke å bestille innsyn. Dokumenter som er unntatt offentlighet må du be om innsyn i. Det er mulig å søke om innsyn direkte i postlisten. Det gjør du ved å trykke på knappen “Bestill innsyn”.

Dette publiseres ikke på postliste:
  • Interne dokumenter
  • Elev-, kulturskole- og barnehagedokumentasjon
  • Helseplattformen (pasient-/brukerdokumentasjon)
  • Anbudsdokumenter

Offentlig postliste i interkommunale samarbeid finnes hos de kommunene som er vertskommune på området.

Det kan søkes innsyn i all offentlig dokumentasjon, selv om de ikke er publisert på offentlig postliste. Kommunens saksdokumenter er offentlige, dersom det ikke er gjort unntak i lov eller i medhold av lov.

Du kan søke om innsyn i kommunens dokumenter ved å sende e-post til epost@holtalen.kommune.no 

Aktuelt lovverk:
Bestill time hos saksbehandler her

 

Bygdebøker kan du nå kjøpe ved biblioteket, Graftåsvegen 11, 7380 Ålen

Salg av bygdebøker for Ålen

Ålen og ålbyggen, bok I, II, III  – kr 300,- pr.  bok
Ved kjøp av to bøker, kr 575,-
Ved kjøp av tre bøkene, kr 800,-

Gammel bygdabok fra Ålen – kr 125,-

Salg av bygdebøker for Haltdalen

Haltdalen og haltdalingen

Bok 1: Kr 125,-
Bok 2: Kr 125,-

Haltdalen og haltdalingen
Bok 3: Kr 350,-
Bok 4: Kr 350,-

Ved kjøp av bok 3 og 4:  kr 575,-
Ved kjøp av alle 4 bøkene, kr 850,-

Ansatte ved Fellestjenester:

Arkivleder Eva Pauline Lillemo
Tlf. 948 68 238
eva.pauline.lillemo@holtalen.kommune.no

Konsulent Nora Krogstad
Tlf. 958 94 760
nora.krogstad@holtalen.kommune.no

Avfallssekker

For renovasjonsabonnenter kan ekstra sekker for plast og matavfall hentes i Ålentorget (inngang mot Meltems), Coop Byggmix Ålen og Coop Prix Haltdalen.

X