Holtålen kommune søker fysioterapeut i 40 % vikarstilling

Holtålen kommune søker fysioterapeut i 40 % vikarstilling fra 01.05.23 tom. januar 2024, men dersom søker kan/vil tiltre før eller etter denne dato, er vi åpne for det. Søknader vurderes fortløpende.

I Holtålen kommune kan du kombinere jobben som fysioterapeut med et hverdagsliv nært naturen med skog, fjell og gode fiske- og jaktmuligheter. Holtålen ligger 4 mil fra Røros, og 12 mil fra Trondheim. Kommunen har ca 2000 innbyggere.

Som kommunal fysioterapeut er du med på å utvikle fysioterapitilbudet i kommunen, og sikre en god og kvalitetssikret tjeneste. Holtålen kommune har 2 årsverk kommunale fysioterapeuter. Fysioterapitjenesten tilhører enhet Helse, og har et tett samarbeid med andre tjenester i kommunen.

Se mer informasjon om stillingen og søk her!

Søknadsfrist: 20.04.23. Søknader vurderes fortløpende.