Bilde ovenfor:  Deler av arbeidsgruppa sorterer konvolutter for utsending. May Hilde Storsve, Kristin Dragmyrhaug, Roar Baustad og Anita Engan

ER DU 65 ÅR ELLER ELDRE OG BOR I HOLTÅLEN?

Da vil du i disse dager motta en spørreundersøkelse i regi av Frivilligsentralen og pleie- og omsorgstjenesten som vi håper du tar deg tid til å svare på.

Undersøkelsen tar for seg spørsmål rundt bolig, aktivitet og fellesskap, mat og måltider. Resultatene skal gi oss et godt grunnlag for å finne ut hva vi skal jobbe videre med for å gjøre det godt å leve hele livet i Holtålen kommune, samt kartlegge fremtidig behov for omsorgsboliger.

Svar på undersøkelsen returneres til utplasserte kasser Coop Haltdalen og Coop Ålen, merket «Holtålen kommune», «Leve hele livet», og «Holtålen frivilligsentral». Blant svarene vil det trekkes ut 3 stk. som hver vinner gavekort (verdi kr. 500,-) på Kaffekråa, Meltems og Nordpå.

TUSEN TAKK FOR AT DU VIL «VØR ME»!

Kristin, Roar og Anita