Velferdsteknolog og systemforvalter

Helseplattformen brukes både på pc og mobil

Holtålen kommune søker engasjert velferdsteknolog og systemforvalter i 100 % fast stilling. Oppstart etter avtale

Holtålen kommune har stort fokus på digitalisering, det vil vi også ha i årene som kommer. Spesielt gjelder dette innenfor helse, pleie og omsorg. Vi har innført velferds- og trygghetsteknologi, Helseplattformen, og bygger boliger med pasientvarslingssystemer og medfølgende framtidsrettet teknologi.

Parallelt med dette jobber vi også med organisering rundt fagsystemer og tekniske løsninger. For å lykkes med dette er vi avhengig av en person som kan koordinere arbeidet, ha ansvar for innføring og testing av løsninger, samt bistå med kompetanseheving i organisasjonen innenfor teknologi, internkontroll og GDPR.

Arbeidsoppgaver:

• Bidra til kompetansebygging og behovskartlegging innen velferdsteknologi
  • Koordinere, og delta i arbeidet og innføringen av velferdsteknologiske løsninger i Holtålen kommune
  • Ansvarlig for gjennomføringen av digitaliseringsprosjekter innen helse og omsorg
  • Være pådriver og kontaktledd mot ansatte, leverandører, og andre samarbeidspartnere
  • Systemforvalter for fagsystemer innen helse og omsorg
  • Systemforvalter for deler av kommunens it-systemer
  • Systemforvalter for kommunes hjemmeside
  • Delta aktivt i opplæring, og utviklingen av digitale løsninger
  • Aktivt medvirke til å informere innbyggere og politikere
  • Bistå enhetene med kvalitetssikring og internkontroll

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning eller interesse for faget teknologi og informasjonsbehandling
  • Erfaring fra prosjektdeltakelse og systemansvar
  • Kjennskap til velferdsteknologi, GDPR og internkontroll

Personlige egenskaper:

• Gode evner til formidling og samhandling
  • Evner å selge inn nye løsninger på en klar og tillitsskapende måte og inspirere til utvikling og deltakelse
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Fleksibel
  • Interesse og forståelse for teknologi
  • Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi kan tilby:

• Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Trivelig og godt arbeidsmiljø
  • Avlønning etter kommunal tariffavtale
  • Konkurransedyktig pensjonsordning i KLP

Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til avdelingsleder Siv Anita Kværnes tlf. 941 40 331, siv.kvaernes@holtalen.kommune.no eller Olav Grønli tlf. 995 84 326, olav.gronli@holtalen.kommune.no

Holtålen kommune oppfordrer alle kvalifiserte til å søke jobb, uansett alder, etnisitet, funksjonsevne, kjønn eller religion.

Ansettelsen skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale.

Søknad sendes elektronisk her!

NB! Vær nøye med å fylle ut opplysninger om utdanning og praksis!

Søknadsfrist: 01.04.2024