Holtålen kommune søker engasjert velferdsteknolog og systemforvalter i 100 % fast stilling. Oppstart etter avtale
Holtålen kommune har stort fokus på digitalisering, det vil vi også ha i årene som kommer. Spesielt gjelder dette innenfor helse, pleie og omsorg. Vi har innført velferds- og trygghetsteknologi, Helseplattformen, og bygger boliger med pasientvarslingssystemer og medfølgende framtidsrettet teknologi.
Parallelt med dette jobber vi også med organisering rundt fagsystemer og tekniske løsninger. For å lykkes med dette er vi avhengig av en person som kan koordinere arbeidet, ha ansvar for innføring og testing av løsninger, samt bistå med kompetanseheving i organisasjonen innenfor teknologi, internkontroll og GDPR.
Arbeidsoppgaver:
- Bidra til kompetansebygging og behovskartlegging innen velferdsteknologi
- Koordinere, og delta i arbeidet og innføringen av velferdsteknologiske løsninger i Holtålen kommune
- Ansvarlig for gjennomføringen av digitaliseringsprosjekter innen helse og omsorg
- Være pådriver og kontaktledd mot ansatte, leverandører, og andre samarbeidspartnere
- Systemforvalter for fagsystemer innen helse og omsorg
- Systemforvalter for deler av kommunens it-systemer
- Systemforvalter for kommunes hjemmeside
- Delta aktivt i opplæring, og utviklingen av digitale løsninger
- Aktivt medvirke til å informere innbyggere og politikere
- Bistå enhetene med kvalitetssikring og internkontroll
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning eller interesse for faget teknologi og informasjonsbehandling
- Erfaring fra prosjektdeltakelse og systemansvar
- Kjennskap til velferdsteknologi, GDPR og internkontroll
Personlige egenskaper:
- Gode evner til formidling og samhandling
- Evner å selge inn nye løsninger på en klar og tillitsskapende måte og inspirere til utvikling og deltakelse
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
- Fleksibel
- Interesse og forståelse for teknologi
- Personlig egnethet vektlegges særskilt
Vi kan tilby:
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Trivelig og godt arbeidsmiljø
- Avlønning etter kommunal tariffavtale
- Konkurransedyktig pensjonsordning i KLP
Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til avdelingsleder Siv Anita Kværnes tlf. 941 40 331, siv.kvaernes@holtalen.kommune.no eller Olav Grønli tlf. 995 84 326, olav.gronli@holtalen.kommune.no
Holtålen kommune oppfordrer alle kvalifiserte til å søke jobb, uansett alder, etnisitet, funksjonsevne, kjønn eller religion.
Ansettelsen skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale.
Søknad sendes elektronisk her!
NB! Vær nøye med å fylle ut opplysninger om utdanning og praksis!
Søknadsfrist: 01.04.2024