Utlevering av selvtester og selvregistrering av positiv koronatest

Utdeling av hurtigtester til innbyggerne i Holtålen kommune foregår UTENFOR legekontoret ved teststasjonen mandag til fredag kl. 14.30. Man skal ALDRI gå inn i legekontorets lokaler for å hente ut hurtigtest for covid-19.

Holtålen kommune opplever flere ganger daglig med at folk kommer inn i resepsjonen på legekontoret for å spørre etter / hente ut selvtester og det er på ingen måte greit. Vi presiserer med dette at utleveringen skjer utenfor legekontoret ved teststasjonen og vi ber om at alle respekterer at legekontoret ikke har mulighet til å håndtere henvendelser om utdeling av selvtester utenom avtalt tidspunkt.
Det florerer mye smitte av ulike virus og bakterier for tiden, og vi ber om at det ikke spres unødvendig hit til legekontoret.

Møt opp utendørs, ved inngangen til teststasjonen for utlevering av hurtigtest!

Har du testet positivt på covid-19 hurtigtest kan du selv registrere positivt testresultat her!