Plankontoret søker ny medarbeider

Plankontoret har bred og solid kompetanse innen areal- og kommuneplanlegging. Vår viktigste oppgave er å levere planarbeid med kvalitet i samarbeid med våre oppdragsgivere. Vår styrke er spesialtilpassede løsninger for hvert oppdrag. Vi løser plan- og utredningsoppgaver for våre fem kommuner, Oppdal, Rennebu, Rindal, Holtålen og Midtre Gauldal. I tillegg lager vi planer for offentlige og private oppdragsgivere i hele landet.

Plankontoret holder til på Berkåk i Rennebu og består av 8 medarbeidere med variert fagbakgrunn innen arealplanlegging, natur- og utmarksforvaltning, grøntanleggsforvaltning og GIS. Hos oss får du spennende og utviklende arbeidsoppgaver, samtidig som du kan bo landlig, men sentralt. I vår region har vi fantastiske fjellområder som innbyr til et mangfold av aktiviteter.

Les hele utlysningsteksten her.