I uke 43 så hadde lærlingene i helsesektoren livsgledeuke.
Det gikk ut på at de skulle finne på ulike aktiviteter som kan glede de eldre som bor på sykehjem eller omsorgsbolig her i kommunen.

På onsdag arrangerte de besøk i fra Elvland Barnehage. En liten gruppe kom å sang for beboerne på sykehjemmet og lekte med ballonger som lærlingene hadde blåst opp. Et kjempetrivelig besøk som alle satte stor pris på

På torsdag ønsket de å vise filmen “Hendelser i Holtålen”. En gripende og god film som viser gamle hendelser som mange av de eldre husker.
Lærlingene tenkte at siden mange av de eldre ikke klarer å komme seg til Hovet for å se filmen, så bestemte de seg for at de skulle ta med filmen til dem slik at de fikk muligheten til å se en film som er sterkt knyttet til kommunen.
Lærlingene fikk god hjelp fra Olve Morken i kommunen og Stig Morken som kom for å vise filmen på storskjerm.