Hvem fortjener Trøndelag fylkeskommunes frivillighetspris?

4.oktober vedtok fylkestinget å etablere «Trøndelag fylkeskommunes frivillighetspris». Denne prisen skal deles ut allerede i år og nomineringsfristen er satt til 26. oktober.

Kjenner du en person, forening eller gruppe, eller organisasjon i din kommune som fortjener å bli satt pris på for sin innsats innenfor frivillighetsfeltet og derfor bør være kandidat til denne nyopprettede prisen?

I så fall, ikke nøl med å nominere!

Her finner du retningslinjene for prisen, samt nomineringsskjema: Trykk her

Hvem fortjener Trøndelag fylkeskommunes frivillighetspris?

4. oktober vedtok fylkestinget å etablere «Trøndelag fylkeskommunes frivillighetspris». Denne prisen skal deles ut allerede i år og nomineringsfristen er satt til 26. oktober.

I så fall, ikke nøl med å nominere!

Her finner du retningslinjene for prisen, samt nomineringsskjema: Trykk her