Holtålen kommune har ledig stilling som fastlege

I Holtålen kommune kan du kombinere jobben som fastlege med et hverdagsliv nært naturen med skog, fjell og gode fiske- og jaktmuligheter. Holtålen ligger 4 mil fra Røros, og 12 mil fra Trondheim. Kommunen har i underkant av 2000 innbyggere, og du vil betjene en liste på ca. 750 pasienter.

Holtålen legekontor er et lite legekontor med et svært godt arbeidsmiljø, og vi kan tilby gode arbeids- og lønnsforhold. Det vi legges til rette for spesialisering i allmennmedisin. Holtålen, Røros og Os har interkommunalt legevaktsamarbeid, og legevakten er på lokalisert på Røros. I tillegg til legekontoret, blir man en del av kollegiet på Røros og Os, som man har vaktsamarbeid med, felles kurs og internundervisninger. Det er totalt 14 leger i dette distriktet. For tiden er det 10-delt vakt, og vaktdistriktet består av ca. 10.000 innbyggere.

Legekontoret er samlokalisert med fysioterapi, helsestasjon, tannlegekontoret og sykehjemmet.

Stillingen er ledig fra 01.09.20, men dersom søker kan/vil tiltre før eller etter denne dato, er vi åpne for det.

Se fullstendig utlysningstekst og søk på stillingen her.