Forollhogna-konferansen 2019

Forollhogna-konferansen 2019 arrangeres mandag 28. januar i Ålen. Konferansen for deg som er interessert i natur, kulturarv og næring i verneområdene i Forollhogna.

Denne gangen er det Holtålen kommune som er vertskap og teknisk arrangør for konferansen som gjennomføres på dagtid (kl. 10 – 16) i Hovet, Ålen.

Merk datoen allerede nå! Her blir det innlegg om ulike tema som samiske kulturminner i Forollhogna, bygninger og byggeskikk i seterområdene, villreinforvaltning i Forollhogna mv.

Linda Erlien Borren kommer og forteller om boka si «Veien hjem».

Konferansen er gratis inkl. mat (kaffe og lunsj).

Mer info kommer når programmet er klart.

Arrangør: Nasjonalparkstyret for Forollhogna i samarbeid med Trøndelag fylkeskommune, Hedmark fylkeskommune og Holtålen kommune.

Konferansen er åpen for alle interesserte, og er en viktig møteplass for aktørene rundt Forollhogna-området.

Les mer på nasjonalparkstyrets nettsider her

Påmelding skjer til Holtålen kommune pr. telefon: 72 41 76 00 eller pr. e-post: epost@holtalen.kommune.no

Dersom du sender epost, husk å oppgi evt. matallergi. Oppgi navn, hvem du representerer (organisasjon, eller deg selv), telefon, og bosted (kommune).