Holtålen idrettsråd har valgt Jon Inge Breen som Årets ildsjel.

Jon Inge Breen er 52 år, kommer fra Ålen og representerer Ålen idrettslag. Jon Inge har vært en krumtapp og ildsjel i orienteringssporten i Ålen IL i en årrekke. Han har vært en meget viktig brikke i gjennomføringen av to Norgesmesterskap i orientering i kommunen – Lang NM i 2002 og NM uka i 2009 – begge arrangementene som løypesjef/løypelegger. Jon Inge har vært medlem og leder av orienteringsgruppa i Ålen IL opp mot 20 år, bidratt med sin kompetanse og iver for sporten helt siden «guttedatene». Gjennom dette arbeidet har han bidratt til at Orientering har og fortsatt har en sentral posisjon i Ålen IL.

Jon Inge har stått i bresjen for flere andre store orienteringsarrangement i regi Ålen IL. Han er en respektert person i orienteringsmiljøet og er fremdeles en aktiv o-løper. Jon Inge Breen lever og ånde for O-idretten – en skikkelig ildsjel!

Vi gratulerer!