Lørdag 4. november – Hovet
Fest med Vassendgutane kl. 21.00.

Søndag 5. november – kino i Hovet
Kl. 18.00 Karsten og Petra lager teater
Kl. 20.00 Thor: Ragnarok

Mandag 6. november kl. 17 – 18, Yoga i Hovet
Yoga med Berit Indset. Deltakeravgift; 50 kr.
Påmelding per e-post til epost@holtalen.kommune.no eller melding til facebooksida for Kulturvukku.

Tirsdag 7. november kl. 19, kulturarrangement i Aunegrenda grendehus
Deltagere; Haltdalen mannskor, Haltdalen musikkorps, Armfeldt foredrag ved Frode Lindgjerdet og korinnslag fra kulturskolen.
Salg av forfriskninger. Inngang; 50 kr.

Onsdag 8. november kl. 19.30 – Jens Kvernmo kommer til Hovet
Friluftsmannen og «tv-kjendisen», Jens Kvernmo, kommer til Hovet med sitt spennende foredrag. Salg av forfriskninger. Inngang: 150 kr.

Torsdag 9. november – kulturkveld med prisutdelinger i Hovet kl. 19.00
Utdeling av Holtålen kommunes kulturpris og kulturstipend.
Medvirkende: Jørgen Nyrønning og Dag Bårdstu, Arnfinn Strømmevold, Ålen musikkorps, Kåseri ved Sigmund Hov Moen, bandet DAB, Maren og Marit Kirkhus og ballett fra kulturskolen.
Salg av forfriskninger. Inngang: Voksne 100 kr. Barn u. 18 år gratis.

Fredag 10. november – Quiz og pub på Kaffekråa kl. 19.30
Quiz, med innlagte musikkinnslag som utgangspunkt for spørsmål. Pubaften med live band; Killing Valley Groove Company. Muligheter for å kjøpe seg Amerikansk buffet. Alle rettigheter. Inngang: 150 kr.
Begrenset med plasser – påmelding til Kaffekråa.

Lørdag 11. november
Kl.11.00; Hakkebakkeskogenfest på Biblioteket for barn opp til 4. klasse. Sang og høytlesning ved Kirsti Sæter, ansiktsmaling m.m. Kle deg gjerne ut som et av dyrene i hakkebakkeskogen eller noe annet.
Gratis inngang.

Kl. 12.00; Lemsebakingkurs på kjøkkenet i Hov skole med Anders Grøtådal og Angerd Gildseth. 10 plasser. Avgift; 200 kr inkl. bakevarer.
Påmelding til Anna Eidet på følgende e-post adresse; anna.eidet@holtalen.kommune.no – Førstemann til mølla.