SØKNAD OM BARNEHAGEPLASS
Viktig informasjon før du søker barnehageplass
I Holtålen kommune benyttes digital behandling av barnehagesøknaden. Det betyr at søknad, bekreftelse om mottatt søknad, svar på din søknad, tilbud om barnehageplass, og svar på om dere tar imot plassen eller ikke – skjer digitalt.
Vi har selvsagt forståelse for at noen av ulike årsaker ikke benytter/ikke har tilgang på internett/PC/nettbrett/e.l. Du kan da få hjelp til å legge inn søknad manuelt ved å kontakte enhetsleder barnehage.
Dersom du ikke har registrert digital postkasse, sendes utskrift av brev i posten.
Du kan lese mer om opptak av barn i Vedtekter for kommunale barnehager.
Spørsmål om opptak rettes til enhetsleder Randi Aasen.
Oppsigelsestiden er en måned. Det kreves ordinær betaling i oppsigelsestiden.
Oppsigelse av plass og reduksjon av plass gjøres i foresatteportalen. Logg inn med bank id.
Ved endring av plass legg til en endringssøknad.
Enhetsleder barnehage
Randi Aasen
Telefon 95894786
randi.aasen@holtalen.kommune.no