Plankontoret har bred og solid kompetanse innen areal- og kommuneplanlegging. Vår viktigste oppgave er å levere godt og fremtidsretta planarbeid i samarbeid med våre oppdragsgivere. Vår styrke er tverrfaglige, gode og spesialtilpassede løsninger for hvert oppdrag. Vi løser plan- og utredningsoppgaver for våre 4 kommuner, Oppdal, Rennebu, Rindal og Holtålen. I tillegg lager vi planer for offentlige og private oppdragsgivere i hele landet.
Plankontoret holder til på Berkåk i Rennebu og består av 6 medarbeidere med variert fagbakgrunn innen arealplanlegging, natur- og utmarksforvaltning, grøntanleggsforvaltning og GIS. Hos oss får du spennende og utviklende arbeidsoppgaver, samtidig som du kan bo landlig, men sentralt. I vår region har vi fantastiske fjellområder som innbyr til et mangfold av aktiviteter.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning med relevant fagsammensetning, primært innen arealplanlegging eller landskapsarkitektur
- Relevant erfaring innen arealplanlegging
- Erfaring innen prosjektstyring
- Erfaring og kjennskap til GIS
- Løsningsorientert og god til å samarbeide
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førerkort kl. B og disponere egen bil
Vi tilbyr
- Varierte og utviklende arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig miljø
- En trivelig arbeidsplass
- Fleksibel arbeidstid
- God pensjons- og forsikringsordning
- Lønn etter avtale
Plankontoret er et interkommunalt samarbeid etter kommunelovens §27, mellom kommunene Oppdal, Rennebu, Rindal og Holtålen. Plankontoret ble etablert i 1978.
Søknad med CV sendes
norunn@plankontoret.net
Søknadsfrist: 21.01.18
Søkerlisten kan bli offentliggjort jf. Offentleglova § 25.
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Kontaktperson:
Norunn Fossum, Daglig leder, tlf: 72428162, mobil: 95852920, norunn@plankontoret.net