Minner om søknadsfristen 26.04.24 – Daglig leder for Studiesenter Trøndelag Sør

Vil du være med å utvikle Studiesenter Trøndelag Sør?
Vi trenger en engasjert daglig leder i 100 % stilling til å utvikle studiesenteret til å bli en motor for kompetanseutvikling i hele regionen!

Fra og med 1. august 2024 etableres Studiesenter Trøndelag Sør som et kommunalt oppgavefelleskap hvor Midtre Gauldal, Melhus, Rennebu, Oppdal og Holtålen og Røros er eiere. Studiesenteret etableres etter initiativ fra Trøndelag Sør-Interkommunalt politisk råd.Daglig leder skal på bakgrunn av behov innenfor offentlig og privat sektor i regionen, bidra til å utvikle og etablere formelle utdanningsløp og kurs av kortere varighet. Som daglig leder blir du også en nøkkelperson i arbeidet med å legge til rette for at regionens innbyggere kan ha mulighet til å ta utdanning i sitt nærmiljø!

Klikk her for lese mer, samt søke på stillingen….