Åpningstider:
Åpent for publikum:
Mandag-fredag 09:00 – 14:00
Telefon: (+47) 72 41 76 00
Mandag-fredag 10:00 – 14:00
Det anbefales å ringe eller sende mail for å avtale tid til samtale med saksbehandler.
Du kan også booke saksbehandler her!
eDialog – digital post
En digital, sikker og gratis løsning for å sende henvendelser til kommunen og svare på henvendelser fra kommunen. Du logger inn via ID-porten her!
Sentraladministrasjonen har i tillegg til å ha det overordnede ansvaret for kommunens drift og utvikling, ansvaret for å utrede saker for folkevalgte organer, gjennomføre og følge opp de vedtak som folkevalgte organer treffer.
I sentraladministrasjonen finnes medarbeidere innen HR, IT, Økonomi og Fellestjenester.
Helsetunet 7, 7380 Ålen:
Kommunedirektør Mona Evensen Goa
Tlf. 976 61 888
mona.goa@holtalen.kommune.no
Assisterende kommunedirektør Aagoth Johanne Moe
Tlf. 924 93 446
aagoth.moe@holtalen.kommune.no
Konstituert økonomisjef Marcus Grønli
Tlf. 488 61 812
marcus.gronli@holtalen.kommune.no
IT-leder Olav Grønli
Tlf. 995 84 326
olav.gronli@holtalen.kommune.no
HR-ansvarlig og organisasjonsutvikler Katrine Ustad
Tlf. 481 59 968
katrine.ustad@holtalen.kommune.no