Heldige oss som kan dele gleden ved å nå målet med enda to nye lærlinger!
Gyda Marie og Thomas har vært lærlinger i Barne- og ungdomsarbeiderfag. Gyda Marie i Ålen Barnehage, og Thomas ved Hov skole. Denne uka nådde begge målet de har jobbet hardt og dedikert for; fagbrev!
Vi gratulerer begge to som fagarbeidere, og ønsker også å rette en stor takk til faglig apparat rundt lærlingene. Vi har et solid og erfarent lærlingeapparat, og uten de hadde vi ikke hatt mulighet til å ha lærlinger. Takk for innsatsen til lærlingene og laget rundt!
