januar, 2019

10jan11:0012:00AnbefaltInformasjonsmøte "Give a job" - inkluderingsdugnad11:00 - 12:00 Rallaren, Ålen

Informasjon

I forbindelse med arrangementet «Give a job» kommer iniativtaker Aiman Shaqura og Arne Morten Knutsen til Røros/Os/Holtålen for å informere om tidenes integreringsarrangement.

Vi inviterer lokale bedrifter, lag og foreninger til å komme på informasjonsmøte i Rallaren, Hovet  10. januar 2019 – kl. 11:00 – 12:00.

Bedrifter og lokale/lag og foreninger er hjertelig velkommen!

Om Give a Job – Os/Røros/Holtålen
Tirsdag 26. februar 2019 på Røros Hotell/Storstuggu

Vi kickstarter 2019 med en inkluderingsdugnaden og inviterer dere til en meningsfull helaften utenom det vanlige! Vi byr på treretters middag, workshop og forrykende underholdning. I forkant og etterkant av måltidet møter dere entusiastiske fremmedspråklige med solide CV-er. Programmet ledes av Give a Job-ambassadør Arne Hjeltnes og initiativtaker Aiman Shaqura.

Se vår egen Give a job film på kommunenes facebook side: https://www.facebook.com/holtalen.kommune/

(Torsdag) 11:00 - 12:00

Rallaren