Oppunder Fjellbandets juleutgave kommer nå i salg!

Oppunder Fjellbandet, nr. 2 2020, er nå ankommet kommunen – rykende ferskt fra trykkeriet. Her kan vi love mye godt lesestoff.

Oppunder Fjellbandet vil nå bli solgt på «alle dørene» i kommunen. Vi ber dere ta godt imot dørselgerne. Fortrinnsvis ønsker de å ta Vipps som betaling, men de tar også imot kontanter. Pris på bladet er 200 kr.

Fra medio uke 48 blir Oppunder Fjellbandet å få kjøpt på følgende steder; Coop Markedene i Ålen, Haltdalen, Singsås og Bjørgen. Norli bokhandel på Støren og i Trondheim sentrum. Amneus bokhandel på Røros og Prix butikkene i Tydal og Selbu.

Lesere i andre deler av landet kan få bladet tilsendt ved å henvende seg til Holtålen kommune ved Olve Morken – epost: olve.morken@holtalen.kommune.no.

Vel møtt i Fjellbandet!