april, 2017

06apr18:0020:00Ville - Våge - Vinne med Einar Lunde18:00 - 20:00 Hovet, Ålen

Informasjon

Torsdag 6. april kl.18:00 kommer journalist og forfatter Einar Lunde på besøk til Hovet i Ålen.

Einar Lunde har jobbet 40 år som nyhetsanker i Dagsrevyen, er tidligere NRKs Afrikakorrespondent og har besøkt Afrika rundt 100 ganger. Han holder regelmessig forelesninger om sine opplevelser som tidsvitne under Apartheid. Nå er Lunde på foredragsturné for Folkeakademiet, og kommer til Ålen for å fortelle fra denne tiden. «VILLE-VÅGE-VINNE»- på TV-oppdrag – til og med i en krigssone. Det høres umiddelbart alvorlig ut, men det hele utvikler seg – for ikke å snakke om innvikler seg – aldeles vanvittig, dramatisk og humoristisk. Fra første stund oppstår det hindre som synes komplett uoverkommelige. Midt opp i all galskapen berører forestillingen verdier som motivasjon, kreativitet, fokus, nettverksbygging, og aldri, aldri gi opp selv om livet står på spill. Og kanskje, bare kanskje, kan det komme en bonus helt til slutt. Den som overlever underveis får svaret. . «Men er det så lurt å gå på rød løper med joggesko, eller?» Dette er like sprøtt som tittelen – helt ellevilt.

Passer for ungdom, voksne og eldre.

Inngang 100 kr

Det vil bli salg av forfriskninger.

Einar har skrevet to tidløse opplevelsesbøker «Paradisveien» og «Safari» som er kommet ut i til sammen 20 opplag. Etter forestillingen blir det mulig å kjøpe bøkene med rabatt og en hyggelig hilsen. Har med kort-terminal, giroer eller tar kontanter.

Velkommen til Hovet torsdag 6.april kl. 18.00!

(Torsdag) 18:00 - 20:00

Hovet