Blog

Aktuelt

Plankontoret søker ny medarbeider

Plankontoret har bred og solid kompetanse innen areal- og kommuneplanlegging. Vår viktigste oppgave er å levere godt og fremtidsretta planarbeid i samarbeid med våre oppdragsgivere. Vår styrke er tverrfaglige, gode og spesialtilpassede løsninger for hvert oppdrag. Vi løser plan- og utredningsoppgaver for våre 4 kommuner, Oppdal, Rennebu, Rindal og Holtålen. I tillegg lager vi planer for offentlige og private oppdragsgivere i hele landet.

Plankontoret holder til på Berkåk i Rennebu og består av 6 medarbeidere med variert fagbakgrunn innen arealplanlegging, natur- og utmarksforvaltning, grøntanleggsforvaltning og GIS. Hos oss får du spennende og utviklende arbeidsoppgaver, samtidig som du kan bo landlig, men sentralt. I vår region har vi fantastiske fjellområder som innbyr til et mangfold av aktiviteter.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning med relevant fagsammensetning, primært innen arealplanlegging eller landskapsarkitektur
  • Relevant erfaring innen arealplanlegging
  • Erfaring innen prosjektstyring
  • Erfaring og kjennskap til GIS
  • Løsningsorientert og god til å samarbeide
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort kl. B og disponere egen bil

Vi tilbyr

  • Varierte og utviklende arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig miljø
  • En trivelig arbeidsplass
  • Fleksibel arbeidstid
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Lønn etter avtale

Plankontoret er et interkommunalt samarbeid etter kommunelovens §27, mellom kommunene Oppdal, Rennebu, Rindal og Holtålen. Plankontoret ble etablert i 1978.

Søknad med CV sendes
norunn@plankontoret.net

Søknadsfrist: 21.01.18

Søkerlisten kan bli offentliggjort jf. Offentleglova § 25.
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Kontaktperson:
Norunn Fossum, Daglig leder, tlf: 72428162, mobil: 95852920, norunn@plankontoret.net

 

X