Inspirasjonstur for gårdbrukere, nye brukere og andre landbruksinteresserte i fjellandbruket

Aktivd fjellandbruk

Aktivt Fjellandbruk i Holtålen, Røros og Tydal kommuner inviterer til prosjektets siste fagtur. Denne gang går turen til Fosen. Aktuelle dager er fredag 20. april – lørdag 21. april 2018 hvor det blir besøk til landbruksbedrifter med ulike produksjonsløsninger innen småfe og storfe samt oppstart av husdyrproduksjon og satsinger innenfor videreforedlinger.

Egenandel for hele turen er kr 400,- per person når påmelding innen torsdag 12. april. Etter denne dato kr 600,-. Dette inkluderer buss, lunsj, middag, overnatting og frokost. Det bestilles dobbeltrom. For enkeltrom må påregnes kr 100,- ekstra.

Det settes opp buss fra Røros til Klett, og buss fra Tydal til Klett. Fra Klett samles alle i fellesbuss til Fosen.

Les programmet her…

Påmelding innen torsdag 12. april til tlf. 952 95 955 eller på e-post berit.ostbyhaug@os.kommune.no